Posiadacze aut wyposażonych w silniki wysokoprężne często muszą się mierzyć z wieloma kosztownymi naprawami. Powszechnie psują się w nich na przykład koła dwumasowe albo turbosprężarki, a na naprawienie ich w zależności od marki trzeba przeznaczyć od kilkuset złotych do nawet kilkudziesięciu tysięcy. Podobnie sytuacja wygląda w przypadku wtryskiwaczy, jakie również w pewnych silnikach potrafią narobić wiele problemów. Producenci silników z reguły oceniają ich wytrzymałość do okołu 250 tysięcy kilometrów, i po przejechaniu tego dystansu często zaczynają szwankować.
Objawia się to mniejszą mocą silnika i jego nierównym działaniem, z takich też powodów jeśli się zauważy tego typu rzeczy, lub tym bardziej jeśli zaświeci się kontrolka, to należy jak najszybciej pojechać do warsztatu. Jeśli chodzi o całkiem nowe wtryskiwacze do diesla, to sytuacja zbyt wesoła z nimi nie jest. Ponieważ dostępne są one jedynie w autoryzowanych serwisach, to właściciele aut muszą się liczyć z dużymi kosztami, w przypadku starszych samochodów przekraczającymi ich wartość.
Alternatywna opcja to kupno wtryskiwaczy regenerowanych, które można znaleźć w dużo korzystniejszych cenach. Tego typu regeneracja pozwala na przywrócenie parametrów do stanu odpowiadającego nowym elementom, co pozwoli na kolejne wiele lat jazdy. Chcąc zakupić takie wtryskiwacze po regeneracji trzeba przede wszystkim znać ich dokładne oznaczenie, bowiem nawet w przypadku tego samego modelu silnika wtryskiwacz 0445115078 niekoniecznie spasuje do konkretnej jednostki.
+Reklama+